|
|
Zamość Bortatycze fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Zamość Bortatycze fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Od drugiej połowy maja na linii LHS odbywają się próby konstruktorskie modernizowanych lokomotyw ST44 serii 3000.
Lokomotywy poddawane są badaniom typu podczas jazd luzem i z pociągiem.
Badane są parametry pod względem spełnienia norm bezpieczeństwa, emisji zakłóceń i innych koniecznych do wydania przez UTK świadectwa dopuszczenia typu pojazdu szynowego do eksploatacji.
Zamość Bortatycze fot. Andrzej Bąk
|
|
|
ST44-3001 ze składem podczas jazdy testowej z pociągiem na szlaku.
Zwierzyniec fot. Andrzej Bąk
|
|
|
ST44-3001 wraz z ST44-2055 podczas postoju na stacji w Woli Baranowskiej.
Wola Baranowska fot. Andrzej Bąk
|
|
|
ST44-3002 w hali lokomotywowni Bortatycze.
Zamość Bortatycze fot. Kuba Dressler
|
|
|
Zamość Bortatycze fot. Kuba Dressler
|
|
|
Tak wygląda podwozie jednej z lokomotyw ST44-300x.
Zamość Bortatycze fot. Tomasz Kuźniak
|
|
|
Silnik Caterpillar 3516B - serce lokomotyw serii ST44-3000.
Zamość Bortatycze fot. Tomasz Kuźniak
|
|
|
Swoiste novum w wyposażeniu socjalnym lokomotyw - lodówka.
Zamość Bortatycze fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Czoło ST44-3002.
Zamość Bortatycze fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
ST44-3002 widziana z kabiny swojej "siostry" ST44-3001.
Zamość Bortatycze fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Silnik Caterpillar 3516B - serce lokomotyw serii ST44-3000.
Zamość Bortatycze fot. Tomasz Kuźniak
|
|
|
ST44-3001 i ST44-3002 w hali lokomotywowni LHS.
Wysokie (Zamość Bortatycze) fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Hala lokomotywowni LHS.
ST44-3002 widziana z poziomu podwozia ST44-3001.
Wysokie (Zamość Bortatycze) fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|