Przejdź do strony głównej
Przejdź do strony głównej

 

 
2017-04-25  

Jarosławiec
[1 z 1]

Posterunek osłonny na skrzyżowaniu torów LHS i szlaku z Hrubieszowa do Zamościa.
Dawniej było tu jeszcze normalnotorowe odgałęzienie do Zawady przez Zamość Płn. i Bortatycze, w latach 90. zamknięte, większość torów ostatecznie zdjęto w 2005 roku.

Strona 1Widok albumu
Rozmiar zdjęcia docelowego: 783.9 kB   Nastawnia posterunku Jarosławiec i skrzyżowanie torów "N" i "S". Widok w kierunku wschodnim.

Jarosławiec, 22. czerwca 2015 r., g. 12:40
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 693 kB  

Jarosławiec, 22. czerwca 2015 r., g. 12:29
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 741.4 kB   ST40s-13+ST44-2031 jako luzaki do Hrubieszowa mijają posterunek Jarosławiec.

Jarosławiec, 22. czerwca 2015 r., g. 12:55
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 772.4 kB   Nastawnia posterunku Jarosławiec i skrzyżowanie torów "N" i "S". Widok na zachód.

Jarosławiec, 22. czerwca 2015 r., g. 12:39
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 718.5 kB  

Jarosławiec, 22. czerwca 2015 r., g. 12:30
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 722.5 kB  

Jarosławiec, 22. czerwca 2015 r., g. 12:26
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 439.6 kB   Skrzyżowanie toru szerokiego z normalnym.

Jarosławiec, 19. czerwca 2013 r., g. 19:45
fot. Jarosław Stypa
Rozmiar zdjęcia docelowego: 187 kB   Tor normalny biegnący do Hrubieszowa przecinany przez LHS (w oddali po prawej).
Za skrzyżowaniem po lewej widoczna dawna odnoga północnej normalnotorowej obwodnicy Zamościa (obecnie urywa się kilometr za posterunkiem).

3. maja 2007 r., g. 17:26
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 196.1 kB   Przęsło niewykorzystanego wiaduktu, który miał posłuzyć do bezkolizyjnego skrzyżowania toru LHS z normalnym...
a może to po prostu tzw. rezerwa strategiczna?

Jarosławiec, 3. maja 2007 r., g. 17:22
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 166.9 kB  

Jarosławiec, 3. maja 2007 r., g. 17:25
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 189.1 kB   Przęsło niewykorzystanego wiaduktu, który miał posłuzyć do bezkolizyjnego skrzyżowania toru LHS z normalnym...
a może to po prostu tzw. rezerwa strategiczna?

3. maja 2007 r., g. 17:22
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 167.5 kB  

Jarosławiec, 3. maja 2007 r., g. 17:23
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Rozmiar zdjęcia docelowego: 164.1 kB   Przystanek techniczny w torze normalnym biegnącym z Zamościa do Hrubieszowa.

Jarosławiec, 3. maja 2007 r., g. 17:25
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
Strona 1
© LHS.pl 1998-2017
 
NINIEJSZY SERWIS INTERNETOWY MA CHARAKTER INFORMACYJNY I NIE JEST ZWIĄZANY Z ŻADNYM PODMIOTEM ZARZĄDZAJĄCYM I/LUB ŚWIADCZĄCYM PRZEWOZY PO LINII KOLEJOWEJ NR 65 (LHS).
NIE GROMADZIMY DANYCH NA TWÓJ TEMAT - SERWIS NIE KORZYSTA Z MECHANIZMU tzw. CIASTECZEK (COOKIES). Broadworks Engine v. 1.05