|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Poci±gi |
· · · · · · |
Mocne uderzenie w Golcach. 5 gagarów
ST44-2027+ST44-2038+ST44-2020+ST44-
2045 i ST44-2015 na doczepie w
32-stopniowym skwarze pod±¿aj± w
kierunku Zamo¶cia.
Golce fot. Marcin Bieliñski |
||
ST44-2015 na doczepie sk³a
du jad±cego w stronê Zamo¶cia.
Golce fot. Marcin Bieliñski |
||
ST44-2038 ze sk³adem wje¿d¿a na
przeprawê mostow± nad Sanem.
Zarzecze n/Sanem fot. Marcin Bieliñski |
||
ST44-2045+ST44-2020 ze sk³adem
wêglarek wype³nionych rud± ¿elaza.
Bagno fot. Marcin Bieliñski |
||
ST44-3001 wraz z ST44-2006 powracaj±
luzem do Zamo¶cia.
Bukownica fot. Marcin Bieliñski |
||
ST44-2010 wraz z drug± maszyn± tej serii
przeje¿d¿a pod nie dokoñczonym
wiaduktem-pomnikiem, prowadz±c sk³ad
rudowy.
Bojanów fot. Jaros³aw Stypa |
||
ST40s-07 razem drug± maszyn± tej serii
prowadz± mieszany sk³ad w stronê granicy.
Na koñcu
sk³adu jedzie lokomotywa ST44-2026
Kije fot. Tomasz Ciemnoczu³owski |
||
ST44-2026 na doczepce mieszanego
sk³adu jad±cego w stronê granicy.
Kije fot. Tomasz Ciemnoczu³owski |
||
Most LHS nad rz. Nid±. W trakcie
trzydziestoczterostopniowego upal³u duet
maszyn ST44 (na czele ST44-2062)
prowadzi mieszany sk³ad wagonów w stronê
Zamo¶cia.
Motkowice fot. Wojciech Mól |
||
ST40s-03+ST40s-xx wje¿d¿aj± do Bukowna
z poci±giuen rudowym, gdzie nast±pi
krzy¿owanie z pustym
sk³adem jad±cym w
drug± stronê.
Bukowno fot. Tomasz Ciemnoczu³owski |
||
2xST44 z pustym sk³adem na jednym z
rzadko u¿ywanych torów stacji w
Zwierzyñcu. Po odczepieniu siê od sk³adu,
lokomotywy luzem udadz± siê do
Szczebrzeszyna.
Zwierzyniec Towarowy fot. Seweryn B³asiak |
||
Sk³ad mieszany jedzie w stronê Bi³goraja.
Sochy fot. Seweryn B³asiak |
||
4xST40s z pustym sk³adem na wschód.
Nowosielec fot. Seweryn B³asiak |
||
ST40s-10 wraz z trzema innymi ST40s jad±
po szerokim torze zmierzaj±c do Bi³goraja.
Bi³goraj fot. Piotr Celiñski |
||
Mieszany sk³ad prowadzony dwiema
lokomotywami serii ST44 (na czele widoczna
ST44-2031) jedzie w stronê Zamo¶cia.
Nowosielec fot. Seweryn B³asiak |
· · · · · · |