|
|
Łubek łaczący szyny P-65 (S-65).
Bojanów fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Podczas wymiany podkładów na stacji Gołuchów.
Wola Żydowska fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Fioletowe bryłki między podsypką to koncentrat rudy żelaza - kiedyś znak rozpoznawczy LHS, obecnie rzadziej już spotykany.
Hrubieszów fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Końcówka podkładu na tor o szerokości 1520 mm.
Hrubieszów fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Hrubieszów fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Hrubieszów fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Nietypowe odbojnice wykonane z szyn usytuowane w torze nr 103 prowadzącym do hali odpraw fitosanitarnych na st. Hrubieszów Towarowy.
Hrubieszów fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Końcówka podkładu strunobetonowego na tor 1520mm, wyprodukowanego przez suwalski Kolbet.
fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Szyna S49, jak widać po oznaczeniach wyprodukowana w Hucie Katowice w 1980 r..
Huta Deręgowska fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Szyna S65 (oznaczenie d. ZSRR gdzie ją wyprodukowano - P65).
Huta Deręgowska fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Nowe szyny czekające na wymianę starych. Zwraca uwagę napis "V 160".
Hajdaszek fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Końcówka splotu torów szerokiego (biegnącego od stacji LHS w Gołuchowie) i normalnego odgałężiającego się bocznicą szlakową od Linii Siarkowej.
Porównaj ze stanem z roku 2000.
Wola Żydowska fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|
|
|
Koniec splotu torów 1520 mm i 1435 mm na stacji Gołuchów.
Gołuchów fot. Jacek Duma
|
|
|
Km 109 - styk toru UIC60 (mocowanego systemem SBS) i P65 produkcji Radzieckiej.
Biłgoraj fot. Tomasz Ciemnoczułowski
|